zaterdag 22 februari 2014

Mini metamorfose

Zoals ik al eerder heb geschreven ben ik een enorm fan van het behang van Fine Little Day. Maar hoe mooi ik het behang ook vind, het is echt een beetje te duur voor mijn budget op dit moment. Dus ben ik op zoek gegaan naar een andere oplossing.  Ik wilde sowieso het behang op Noor haar kamer en aangezien de kleur roze die ik in eerste instantie op haar muur had gesmeerd en helemaal verkeerd is uitgepakt, was de keuze snel gemaakt. De muur werd wit en ik ging bedenken hoe ik die boompjes zo mooi en goed mogelijk op die muur zou krijgen!
Nou zou je natuurlijk met een malletje, verf of een zwarte stift aan de gang kunnen, maar dat was echt een monnikenwerk geweest en daar had ik nou ook weer geen zin in:)
Dus heb ik stickers laten maken! Als we ooit gaan verhuizen, maak ik echt budget vrij voor het originele behang, maar voor nu ben ik zo blij met deze keuze, en Noor gelukkig ook!











In totaal heb ik 400 stickers gebruikt en zijn het stickers die ook weer goed te verwijderen zijn, zodat de muur niet beschadigd.


Aan de zijkant van Noor haar bed hing de letterbak van VT wonen. Deze heb ik eraf gehaald en als kastje achter haar bed gezet. Met haar stoeltje erbij is het een heerlijk lees / speelhoekje geworden!
Nu wil ik nog een paar leuke posters aan de wand bij haar bedje, en daarvoor heb ik al aardig wat inspiratie opgedaan bij de site ps ik hou van jou





14 opmerkingen:

  1. Echt super mooi geworden! En wat een mooi behang. Goed idee om stickers te laten maken. Ik ben benieuwd naar de posters. Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat heb je dat goed bedacht met die stickers Aggy, echt super!!! Roze is echt een lastige kleur vind ik hoor voor een muur, bij ons zijn er ook 3 kleuren roze over gegaan voordat ik het mooi vond. Wat een gezellig kamertje heeft Noor nu, ze boft met zo'n creatieve mama. Schattige spulletjes heeft ze allemaal op haar kamertje staan. Fijn weekend nog, liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk kamertje is het geworden Aggy. Wat zal Noor daar blij mee zijn. Ik ben ook groot fan (nog zwak uitgedrukt) voor het behang, maar inderdaad het is best prijzig. Je hebt het creatief opgelost, staat super.
    Ik ben benieuwd voor welke posters jij gaat, ik heb er ook 1 besteld voor Sterre haar kamer.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend gave kamer is het geworden zeg! Heel erg mooi met de stickers. Het leeshoekje is ook lief :)
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend gaaf resultaat!!

    Fijne zondag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kamertje Aggy! Maar wat een week die boompjes! Knap gedaan:)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf! Goed idee om het met stickers te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje mooi gedaan!! En heel slim!
    Ik had zegestempeld pfff idd wat een karwei en dit is natuurlijk veel straker!
    Erg mooi ❤️
    X Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, heel mooi gedaan! Het ziet er alsnog uit als een heleboel werk, maar het heeft wel geloond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige oplossing! Stickers, briljant. Waar heb je ze laten maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi! Waar kan je stickers laten maken?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...