zaterdag 3 november 2012

Lichtpuntje

Nu het eerder donker wordt, is het tijd voor sfeerlichtjes! Ik ben al een beetje vooruit gelopen op kerst en heb een leuke ster in elkaar geknutseld! Met dank aan een prachtige post op Lisanne haar blog. De latten die ik heb gebruikt zijn restjes van eikenhout en ik heb ze bij elkaar gebonden. De lampjes had ik nog van vorig jaar kerst:).
Maar even afgezien van de gezellige ster, zijn kaarsjes voor mij ook erg sfeervol en staan dan ook volop in ons huis. Ze branden dan ook bijna de hele dag door en de waxinelichtjes zijn niet aan te slepen!
Fijn weekend allemaal!










9 opmerkingen:

  1. Aggy wat een mooie foto's! zijn deze allemaal bij jou in huis genomen? Fijn weekend +
    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit Aggy.... Gezellig hoor al die mooie lichtjes... en wat is het leuk om "die" ster weer op een andere manier te zien... Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Stephanie, ja ik heb de foto's zelf genomen en het is allemaal bij mij thuis:) fijn weekend!
    xx Aggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's Aggy, sfeefvol. Ziet er allemaal heel fris uit, vind houten plankje ook zo leuk. En natuurlijk de ster, mooie lichtjes met wit snoer. Valt niet op tegen je witte muur. Goed weekend!
    Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk huis heb je! en mooie ster...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh yes, we love light!:) Looks like you have a beautiful home.
    Hanne Mette :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's, wat sfeervol! Overal zie ik die leuke rode besjestakken voorbij komen, kan iemand me vertellen waar deze vandaan komen? Bedankt alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ze bij een tuinwinkel gekocht!
    X Aggy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's is de 2 foto n papieren zakje?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...