woensdag 11 juli 2012

Jaaaa! Ik heb mijn eigen blog!


Het is zover! Ik heb mijn eigen blog! Spannend, maar na lang nadenken  eindelijk de knoop doorgehakt! Ik ben gek op wonen en altijd op zoek naar inspiratie en het lijkt me super leuk om dit met jullie te delen!
Eerst maar es even wat kiekjes van ons eigen huis, wat steeds wisselt en waar ik vaak veranderingen aanbreng. Vandaag een leuke dag, want mijn nieuwe eettafel komt vanmiddag! Het is een klaptafel van Combitex en ik ben erg benieuwd hoe die geworden is! Foto's stuur ik later, eerst maar eens een impressie van hoe het nu is! We zijn op dit moment namelijk een beetje aan het kamperen met de biertafel in de keuken. We zitten lekker kneuterig op elkaar, maar dat maakt niet uit des te gezelliger!





2 opmerkingen:

  1. Hoi! Via welke.nl ben ik op jouw blog beland en ik ben fan!! Ben erg benieuwd naar de rest van je interieur, dus zal hier regelmatig terugkeren denk ik :) Vond vooral de werkplekken erg mooi.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Bedankt voor je lieve reaktie!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...